Брендинг

Бренд – це асоціації і очікування, які споживач пов'язує з виробником. Чому весь світ розділився на прихильників «Пепсі» і любителів «Кока-Коли», адже принципових смакових відмінностей між цими двома продуктами немає? Почуття стилю і приналежність до певної групи, особисті психологічні установки – нічим іншим такий вибір пояснити просто неможливо. Ключову роль в цьому питанні відіграє бренд і тільки бренд.

СТВОРЕННЯ

Ми формуємо брендбук. Наші фахівці розглядають цільову аудиторію продукту, аналізуючи її можливості, цінності і переваги. Потім ми розробляємо майбутній імідж компанії і стратегію поведінки бренду.

ПРОСУВАННЯ

Ми запускаємо в інтернет інформацію з подачею бренду. Ця інформація включає в себе коротку його історію, основну ідею і особливості.

МОНІТОРИНГ

Ми переходимо до відстеження ефективності просування. Ми відстежуємо емоційний відгук споживачів, аналізуємо статистику і, при необхідності, вносимо відповідні правки в тактику просування.

ПОБАЧИЛИ,

КУПИЛИ

ЩО ДАСТЬ ВАМ БРЕНД

Підвищується
додаткова
вартість товару

Успішний бренд – це довіра. Бренд, якому довіряють, популярний та привабливий для споживача, і це легко виражається у фінансовому еквіваленті.

Формується
психологічна
основа сприйняття

Споживач купує не тільки товар, але й емоції, які з ним ототожнюються, і бренд є гарантією того, що ці емоції будуть отримані.

Підвищується
здатність до
конкуренції

Люди на витрачають багато часу на вибір товару в інтернеті, тому головне – продемонструвати надійність і стабільність бренду. Цей фактор відіграє визначальну роль.

ПРИКЛАДИ

Торгові бренди, які допомогли нашим клієнтам сформувати успішне обличчя бізнесу.

УСІ ПРОЕКТИ