КОПІРАЙТИНГ

Копірайтинг – ефективний спосіб підвищити здібність сайту продавати, посилити позиції бізнесу в інтернеті і мотивувати цільову аудиторію придбати товар або послугу. Текст, що продає – це інструмент, що виконує функції менеджера з продажу і перетворює «холодного» клієнта на «гарячого».

КОПІРАЙТИНГ ЩО ПРОДАЄ

«Заговори, щоб я тебе побачив!» – говорив грек Сократ. Розмірковував він не про закони маркетингу, проте влучив у ціль. Рекламний копірайтинг і текстове позиціонування – це засіб, що дозволяє бізнесу «заговорити», а потенційному споживачеві – «побачити» його.

SEO-КОПІРАЙТИНГ

Пошукові системи в еру інтернет-маркетингу – вагомий чинник комерційної успішності підприємства. Обійти конкурентів в інтернеті – це догодити вибагливим пошуковикам, а SEO-текст викликає у пошукової системи більше поваги.

СИЛА

СЛОВА

Мотивуючий текст, що продає;

Враховує інтереси і уподобання цільової аудиторії;

Відображає суть бізнесу;

Вільний від зайвих слів;

Приносить реальний прибуток.