Маркетингові стратегії

Спитайте у будь-якої людини, якій вдається швидко досягати поставлених цілей, що саме допомагає їй в цьому. Швидше за все, перше, про що вона Вам скаже, буде наявність чіткого плану дій. Безумовно, ніхто не відміняв підприємницьку інтуїцію і фортуну, яка так любить деяких бізнесменів, проте основою будь-якого успіху все одно є чітка стратегія, якої Ви будете дотримуватися, розвиваючи власний бізнес. Таким чином, маркетингова стратегія – це те, з чого повинен починати будь-який підприємець, який претендує на успішність.

Здавалося б, навіщо займатися розробкою подібної стратегії? Мета у всіх підприємців одна – отримати прибуток. А якщо мета одна, то й засоби її досягнення будуть приблизно однаковими. Разом з тим, в умовах реального ринку все набагато складніше, насамперед, через наявність конкуренції. Якщо Ви будете вести себе так само, як Ваші конкуренти, Вам навряд чи вдасться обіграти їх. Крім того, кожне підприємство на старті своєї діяльності опиняється в абсолютно різних фінансових, технологічних і виробничих умовах. Та й кадрова специфіка теж накладає свій відбиток. Саме тому, кожна починаюча компанія потребує розробки індивідуальної моделі поведінки.

Як це робиться в «RS-7»?

Для розробки маркетингової стратегії Вашого підприємства ми виконуємо такі задачі:

  • обговорюємо з Вами місію Вашої компанії, її ідеали і цілі;
  • вивчаємо конкурентне середовище і оцінюємо загальну ситуацію у відповідному сегменті бізнесу;
  • вивчаємо Вашу цільову аудиторію і складаємо її «портрет»;
  • розробляємо стратегію Вашого позиціонування. Простіше кажучи, допомагаємо знайти незайняту нішу в масовій свідомості споживача, яка буде ідеально відповідати внутрішній філософії Вашого бренду;
  • проводимо так званий SWOT-аналіз, тобто оцінку слабких і сильних сторін Вашого підприємства, оцінюємо об’єктивні можливості Вашого бізнесу і виявляємо потенційні загрози;
  • за результатами проведеного аналізу ми вибудовуємо стратегію Вашої поведінки;
  • розробляємо план і даємо рекомендації у сфері тактичного маркетингу.

Само собою, ми не можемо претендувати на монополію при розробці маркетингової стратегії. У Вас можуть бути цілком готові міркування щодо цільової аудиторії або стану конкурентного середовища, а ми лише допоможемо Вам на певному етапі. Разом з тим, варто розуміти, що маркетингова стратегія буде успішною, якщо тільки всі її елементи будуть послідовні й цілісні, а цього можна досягти лише в результаті злагодженої роботи команди професіоналів.

Пам’ятайте, що розраховувати на одну лише удачу – це покладатися на один шанс з мільйона. Ми допоможемо зробити Ваш шлях до успіху легким і швидким!