Неймінг

«Хіба це так складно – придумати ім’я для власної компанії? Для створення сайту потрібен програміст, для розробки ділової стратегії – знавець економіки, а з назвою для своєї фірми я вже якось упораюсь і сам ». На жаль, так міркують дуже багато бізнесменів і дійсно роблять спроби придумати назву самостійно або підключають до цього процесу всіх своїх співробітників. Результатом подібного «мозкового штурму» найчастіше стає або зовсім безлика, або надто вже пафосна назва, яка не знаходить відгуку цільової аудиторії. Так вже виходить, що не всі бажають вірити в те, що скупий платить двічі, і в результаті підприємець, втративши час і потенційних клієнтів, все одно звертається за неймінгом

Що це таке?

Пам’ятаєте прислів’я про корабель, який попливе саме так, як Ви його назвете? Так от неймінг якраз і покликаний створювати «правильні» імена для «кораблів», а точніше для учасників ринку послуг. Сьогоднішній ринок – це не стовпотворіння людей на площі, які намагаються перекричати один одного, щоб звернути на себе увагу. Разом з тим, вміти голосно заявити про себе як і раніше потрібно, тому одним з ключів до успіху є «гучне» ім’я, підібране для Вашої компанії. У цьому і полягає суть неймінга – науки, покликаної розробляти успішні імена для торговельних марок і підприємств.

Пам’ятайте, що невдале ім’я компанії може легко звести нанівець всі Ваші старання і відштовхнути потенційного клієнта ще до того, як він ознайомився з Вашою продукцією, навіть якщо вона високоякісна і не має аналогів. З іншого боку, успішне назва виступить в ролі «локомотива» Вашого бізнесу і окупить всі витрати вже на старті Вашого бізнесу.

Як це роблять в «RS-7»?

Результат неймінга бачить кожен – це одне або максимум два слова, проте ці слова – результат комплексної і копіткої роботи. Отже, що ж ми робимо в процесі неймінга?

  • аналізуємо ринок. Важливо знати, які назви вже представлені на ринку, адже вельми прикро на виході отримати назву, яка вже кимось зайнята або співзвучна імені іншої торгової марки і викличе небажані асоціації.
  • аналізуємо Вашу компанію і лаконічно формулюємо Ваші особливості та переваги.
  • аналізуємо цільову аудиторію. Дуже важливо знати, що саме хоче «почути» Ваш потенційний клієнт.
  • створюємо від трьох до п’яти десятків робочих назв.
  • відбираємо найбільш підходяще на основі всебічного аналізу, що включає візуальний, стилістичний та фонетичний фактор.
  • тестуємо обране ім’я в рамках фокус-груп.
  • «інтегруємо» ім’я. Простіше кажучи, даємо роз’яснення, як саме розроблена назва співвідноситься з послугою.

Що дасть Вам грамотний неймінг?

Правильна назва – це не тільки красиве слово або словосполучення, а реальний інструмент маркетингу. Ім’я, розроблене в процесі професійного неймінга:

  • вкаже на те, в чому Ви краще, ніж Ваші конкуренти ;
  • буде адресовано потрібній цільовій аудиторії;
  • підкреслить Вашу унікальність.

Чому це потрібно зробити в «RS-7»?

  • комплексний підхід – одне з наших неодмінних правил;
  • ми воліємо працювати до тих пір, поки не буде досягнутий конкретний позитивний результат;
  • ми пропонуємо Вам обґрунтовані демократичні ціни;
  • ми вміємо працювати оперативно і справлятися із завданнями в рекордно короткі терміни.

«Споконвіку було Слово» – ця стара біблійна фраза зберігає свою актуальність і в сучасному бізнесі. Звертайтеся в «RS-7» і Ви переконаєтеся в цьому!