Продакт-плейсмент

Головна мета кожного бізнесмена на початковому етапі – забезпечити грамотне позиціонування товару і донести інформацію про нього до ймовірної цільової аудиторії. Само собою, основний засіб досягнення подібного ефекту – комерційна реклама, проте чи працює будь-яка реклама однаково добре? Ми звикли до того, що більшість реклами діє навмання, а це означає, що величезна частина рекламного ресурсу попросту витрачається даремно. Наприклад, рекламний ролик, який ми бачимо по телевізору, спонукає до покупки лише незначний відсоток аудиторії, яка його переглянула. Інтернет дав можливість частково вирівняти ситуацію на користь бізнесмена, проте це не означає, що реклама повинна розміщуватися навмання – навпаки, принцип локалізації продукту повинен бути ще більш виваженим. Конкретний план дій і продумана маркетингова стратегія, помножена на психологію цільової аудиторії – це те, що в «RS-7» називається продакт-плейсмент і допомагає Вашій рекламі влучати точно в ціль.

Як ми це робимо?

У процесі реалізації грамотного продакт-плейсменту для Вашої пропозиції ми враховуємо ряд ключових факторів.

Фактор цільової аудиторії.

Це головний принцип цільового маркетингу. Правильно прорахована цільова аудиторія дає маркетологу ключову перевагу, адже він чітко знає, для кого робиться реклама, якою вона має бути і, відповідно, на яких майданчиках розміщуватися.

Фактор релевантності ресурсу

Специфіка і внутрішній потенціал ресурсу також відіграє важливу роль у правильному продакт-плейсменті, причому враховуватися повинно все до дрібниць – і юзабіліті, і дизайн сайту, і контент, і його загальна продаюча спроможність.

Фактор психологічного сприйняття

Психологія сприйняття реклами – це справжнє джерело для професійного маркетолога. Фахівець, який зуміє не тільки створити грамотну рекламу, але й правильно розмістити її в рамках візуального поля, а також врахувати всі примхи людської психології, допоможе Вам обійти конкурентів і завоювати впевнене лідерство в ринковій гонці.

Урахування і гармонійне поєднання всіх зазначених компонентів дозволяє нам успішно реалізовувати грамотний продакт-плейсмент.

Чому ми?

  • реалізація будь-якого Вашого проекту – це не поодинока робота, а співпраця в групі професіоналів, яке дозволяє добитися максимальної ефективності.
  • ми готові представити Вам готові пропозиції, розраховані на будь-який бюджет;
  • ми знаємо, що таке якісна реалізація проекту в найкоротші терміни.

Замовте професійний продакт-плейсмент в «RS-7» – дайте можливість своїй рекламі проявити себе.