РЕКЛАМА В СОЦМЕРЕЖАХ, SMM

Одного разу маркетологи зрозуміли, що кожний користувач соцмережі – потенційний клієнт і покупець. Саме тоді і з'явилося SMM – просування бізнесу в соціальних мережах. Грамотне SMM – це висока конверсія, зростання впізнаваності бренду, формування лояльного ставлення користувачів і ефективна робота з цільовою аудиторією.

Визначаємо цільову аудиторію, з'ясовуємо гендерне та вікове співвідношення і географічну локалізацію. Формулюємо цілі бізнесу і аналізуємо стратегію конкурентів.

Створюємо спільноти, наповнюємо їх новинним, розважальним і інтерактивним (акції, голосування та конкурси) контентом.

Залучаємо учасників, використовуючи таргетовану рекламу, інші спільноти і віральний контент.

Модеруємо спільноти, працюємо з учасниками і оновлюємо інформацію.

SMM МОЖЕ

ПРОДАВАТИ

SMM дозволяє

таргетувати рекламу і націлити її на відповідну аудиторію;

створити базу постійних і перевірених клієнтів;

спілкуватися з цільовою аудиторією і працювати над вигідним іміджем бізнесу;

підвищити відсоток повторних продажів і впізнаваність бренду;

дослідити реальний ефект від реклами і впливати на нього, змінюючи кількість підписчиків;

налагодити зворотний зв'язок з клієнтами;

оперативно ділитися інформацією;

підвищити лояльність до бренду і «повернутися обличчям до споживача».