MyTarget запропонує користувачам власну рекламну мережу

15.06.2015

myTarget, відома рекламна платформа, що функціонує з весни цього року, дасть всім своїм користувачам можливість здійснити монетизацію власних ресурсів і мобільних застосунків. Такий шанс їм надасть мережа мобільної реклами, що запущена на майданчику, об’єднуючому користувачів топових соціальних мереж. Монетизацію можна буде проводити, розміщуючи оголошення рекламодавців, запропонованих myTarget. Перед офіційним стартом мережу в закритому режимі тестували чотири місяці, протягом яких до неї вдалося долучити близько п’ятдесяти застосунків.

На думку Дмитра Зевєлєва, керівника проекту, новинка дозволить користувачам розширювати цільове охоплення реклами, адже вони зможуть поміщати її не тільки на самому myTarget, але й на всіх партнерських ресурсах. Процес ціноутворення буде реалізовуватися за аукціонною моделлю, що, за запевненням розробників, підвищить ефективність рекламної мережі. У свою чергу самі творці отримають можливість монетизувати мережу завдяки потужній базі рекламодавців, які проводять рекламу через їх ресурс.

У myTarget рекламодавець зможе вказувати точну цільову аудиторію, на яку він і розраховує «націлити» власну рекламу, причому в критерії відбору увійде і демографічний параметр, і поведінковий, і багато інших. Варіантів рекламного формату також буде достатньо – плаваючі і повноекранні блоки, стандартні банери та ін.

Для попадання в myTarget користувачеві необхідно буде зареєструватися там, сформувати рекламний блок, а після вбудувати на свій ресурс особливий код, який він отримає в системі.

Другие новости