SEO-реклама

У чому принципова різниця між «класичною» рекламою, яку ми звикли бачити по телевізору, в місті чи, скажімо, у громадському транспорті, і SEO-рекламою в інтернеті? У тому, що звичайна реклама покликана мотивувати потенційного споживача, якому тільки належить зробити вибір між конкуруючими пропозиціями, а SEO-реклама повинна, якщо можна так висловитися, «мотивувати» пошукову систему віддати перевагу Вашому сайту.

Коли користувач Мережі шукає будь-яку послугу, він цілком покладається в цьому питанні на пошуковик, який видає йому ті чи інші результати, причому в своєму пошуку він рідко просувається далі першого десятка, а найчастіше у виграші виявляється ресурс, який потрапив у Топ-3 пошукової системи. Головне завдання SEO-реклами в цьому питанні полягає в наступному: зробити так, щоб серед доступних користувачеві результатів опинився і Ваш ресурс. Як домогтися подібного ефекту? У «RS-7» знають відповідь на це питання!

Що ми робимо в рамках SEO-реклами?

  • оптимізуємо внутрішню структуру Вашого сайту;
  • прописуємо вірні метатеги на Вашому сайті;
  • реєструємо Ваш ресурс в інтернет-каталогах;
  • насичуємо Ваш сайт зовнішніми посиланнями;
  • проводимо аудит Вашого ресурсу;
  • прив’язуємо Ваш сайт до інтерактивних карт і ін.

Як бачите, нашими фахівцями проводиться всебічна оптимізація, оскільки ми прекрасно знаємо про те, що тільки комплексна робота над сайтом дозволяє йому перетворитися на «фаворита» пошукачів.

У чому переваги SEO-методу?

Економність. Оскільки SEO-реклама – це цілий комплекс заходів, Ви зможете обрати ту комбінацію, яка оптимально підійде для Вашого ресурсу і ідеально «впишеться» в Ваш бюджет;

«Інерційність». Якщо Ви зробите невелику перерву у своїй «рекламної кампанії», це не означає, що позиції Вашого сайту різко впадуть. Пошукова система буде віддавати перевагу Вашому ресурсу «за інерцією», більше того, спрацює користувальницький фактор – так чи інакше, виросте кількість відвідувань, і це саме по собі позитивно позначиться на позиціях видачі.

Фактор «нерекламності». Перевага SEO-реклами ще й у тому, що для користувача вона не виглядає як безпосередньо реклама. За великим рахунком, користувач не бачить її зовсім, отже, в даному випадку відсутня те саме відчуття роздратування, яке виникає при вигляді традиційної реклами, і позиція Вашого сайту сприймається користувачем як результат вибору неупередженого пошуковика.

Що це Вам дає?

Крім, безпосередньо, припливу клієнтів, знаходження в топі формує позитивну репутацію Вашого ресурсу зокрема і бізнесу в цілому. Погодьтеся, сайти, що знаходяться в топі, завжди вселяють більшу довіру.

Грамотна SEO-реклама – це розумна інвестиція в успішне становлення Вашого бізнес-проекту!